Portal de Abogados

Un Sitio de Ley 

  • De gizmo van de laserpen

  • De lectura libre.
    Para publicar un mensaje, regístrese gratuitamente.
De lectura libre.
Para publicar un mensaje, regístrese gratuitamente.
 #1195573  por jesenpas
 
Ik kocht enkele laserpennen uit deze winkel. Ik een ontdaan en moest het vervangen door een andere. Voel je vrij om commentaar te verlaten als u een follow-up wilt of als u wilt weten iets anders. Ik doe mijn best om te beantwoorden die u zou kunnen hebben. Ik denk dat sommige mensen gewoon verwachten te duwen dit in hun vat en worden sub MOA op 100 yards uit de poort. Deze meter is goedkoop, en het is niet 100% gecentreerd. De truc om dit is het oppakken van de juiste arbor voor uw vat. Het moet passen losjes, maar draai als je de groene laser draaien totdat het is knus. Zicht in uw scope in 15-20 werven binnenshuis bij weinig licht hebt u ruimte voldoende. Vervolgens 90 graden draaien en het opnieuw doen. U zult merken de laser verplaatst aanzienlijk. Zicht in slechts verlegen en herhalen totdat u bent gegaan volledige cirkel. Je probeert om een raming van de waar nul is, worden geen exacte.
Is het perfect? Nee, maar voor minder dan $30, het krijgt u de meeste van de weg daar. De laser kwam gisteren, ik gek rond met het voor een paar minuten, draaide het uit, en zet het weg. Ik ga vandaag naar zicht in een geweer en vinden dat de batterijen dood zijn! Het probleem is, de behuizing zit zo los dat in- en uitschakelen met slechts een lichte schudden blijkt. Ik begrijp dat je krijgt wat je betaalt voor, maar nu heb ik uitgaan en drie nieuwe batterijen voor deze laserpen kopen omdat de behuizing zit zo los dat het zelf ingeschakeld. Deze schakeloptie is de bron van voortdurende klachten over het vorige model. Daarna heeft de aan-uitschakelaar moeiteloos en betrouwbaar werkte. Ten eerste, laat het me uitleggen hoe een laserpen werkt.
Dit ontwerp zal niet per ongeluk ingeschakeld wanneer de 1000mW groene laserpen (https://www.laserkopen.com/c-40_77_78-p-9722.html) ingebruikneming haar canvas opbergtas. De helft van mijn arbors kwam al uitgerust met hun schroeven. Ik heb gelezen dat deze dingen problemen met de aan/uitschakelaar hebben. Nou, vanaf februari 2013 is er geen aan/uit-schakelaar op het apparaat die ik gekocht. Wat er is, is een roterende kraag zoals een zaklamp. Ik heb zeer zorgvuldig aangepast mijn laser zicht naar de stip dat was gekalibreerd naar de positie 12:00 uur. De groep minder dan één inch gemeten, en sommige van de gaten in het doel werden samengevoegd. De groep was twee inch lage – de diameter van die cirkel de laserpen stip maakt. Ik kon krijgen op papier met het eerste schot. Welk uitgezonderd mij veel tijd en munitie (AkA, geld). Ja, dit apparaat is uitstekend. U hoeft niet te besteden van 3 tot 4 keer meer voor een soortgelijk apparaat. Scitower is een goede naam die ik vond dat ik kon vertrouwen. Ik zou zijn geweest uit papier zeker bij 100 zonder en een spotter te geven me de correctie nodig zou hebben.
Om parafraseren de instructies, daarna, neemt u de plastic pakkingring die het dichtst (maar kleiner) diameter aan uw geweer is boring. Er zijn een half dozijn of zo, in de zak van de kant van de nylon holster. Ze werken precies hetzelfde als de wand stekkers wanneer u van planken en whatnot ophangen bent. Probeer de uitgebreide pakkingring in je pistool. Elke pakkingring is zo ingesteld dat de draad van de schroef zal worden uitsteken van de pakkingring. De pakkingring zetten je pistool (Onthoud als het strak past niet, dan je moet een paar stappen terug te gaan en deze flenzen in de pakkingring een beetje meer uit te breiden).
De metalen ring in de laser-hoofd die bedoeld is om de laserstraal rechtstreeks in een rechte lijn is bijna onmogelijk om recht te krijgen en is eerlijk gezegd uiterst un-intuïtief. De enige manier om te passen is door aanscherping of losraken van de uiterst kleine kleine schroeven aan het hoofd, dat zich beweegt het metaal rond de positie wilt wijzigen. De bouwkwaliteit van het hele ding is gewoon goedkoop, doe jezelf een plezier en koop dit niet. In alle ernst werkt dit apparaat geweldig! Als mij ooit breekt zal ik een andere kopen. Als de kleine schroef het gewoon verder op en het zal mesten. De aan/uit-draaiknop is dun op zijn best, maar het doet zijn werk. Het gezicht voelt over het algemeen vrij goedkoop, maar het past prima in de boring van mijn Ruger 22/45. Ik kan de rest met behulp van een pistool rust en doel tweak. Zoals ik al zei, voor het geld, dit is niet een slecht product. Voor dagelijkse waarneming en het krijgen van uw markeringen op papier, zal dit een geweldige uitvalsbasis maken.
Het voorste GLB houdt de laserpen 50mW (https://www.laserkopen.com/c-40_77_78-p-9655.html) en is de aan/uitschakelaar ook. Als u dat niet doet, zal het wiebelen binnen het geval. Ik zag nooit een noodzaak voor een van deze dingen, totdat ik zag een YouTube-video over de opstelling van de chronograaf met een laserpen. Wanneer ik in eerste instantie draaide het op werkte het niet. Geweldig! Dus ik verwijderde het en probeerde het opnieuw. Ik kon zien met blote ogen op 25 yards op een bewolkte dag. Mijn enige zorg was zou het passen in een M1A met de lange flash hider. Mijn beoordeling is gebaseerd slechts op het gebruiken van het met de chronograaf. Ik ben benieuwd als sommige gebruikers ofwel het object hebt ontvangen met bits ontbreekt, of als ze wist niet dat er meer bits in het pakket, of als ze gewoon niet lees de instructies en besloten tegen het gebruik van de extra stukjes die er zijn. Het is een eenvoudige apparaat. Hechten de correct formaat arbor, schakelt u het wapen, stok de gizmo beneden de snuit, lasers aanpassen, verwijderen, ga naar het bereik.
 #1262703  por zhendeshhio4
 
tandarts apparatuur
Wilt u graag uw praktijk opnieuw inrichten zonder verbouwing of leidingen te leggen? De tandartsapparatuur van Dental International is professionele apparatuur die hoge kwaliteit voor tandartsen en kaakchirurgen belooft. Wij produceren sinds 1991 behandelconcepten in eigen beheer onder de merknaam DSA.

Maatwerk voor iedere tandarts
Met onze tandartsapparatuur kunt u uw praktijk inrichten en afstemmen op eigen behoefte en wensen. Omdat alle apparatuur geïntegreerd zit in een compleet behandelconcept, heeft u slechts één stopcontact nodig voor uw gehele praktijk. Omdat ook de waterverzorging en compressor ingebouwd zit, is leidingen omleggen of verbouwen dus niet nodig. Wij leveren een groot assortiment vaste en verrijdbare behandelunits op maat met instrumenten en apparatuur naar keuze. Zo kunt u diverse opties zelf invullen en zal uw gehele praktijkinrichting naar wens kunnen worden afgestemd.

Service en onderhoud
Omdat alle tandartsapparatuur gemakkelijk aan te sluiten is, kunt u onze producten snel gebruiken. Wij komen de apparatuur in uw praktijk bezorgen, monteren en aansluiten. Wij willen u graag persoonlijk adviseren over onze producten en de mogelijkheden om uw ideale mobiele behandelunit samen te stellen. Kom daarvoor langs in de showroom of neem contact met ons op!